Re: Wymiana danych

Autor: Andrzej <Andrzej_at_Kozak.com.pl>
Data: Sat 28 Jun 2008 - 16:03:26 MET DST

Dzięki za odpowiedzi.

> Komp-komórka -> przez laptopa:) A jak ustawisz dobrze połączenie, to przez WiFi możesz (jeśli kupisz komórkę z WiFi)
Nie wiem na czym polega dobre połączenie.

> Jeśli korzystasz i internetu warto kupić router, on podzieli ci dostęp do netu dal każdego komputera/telefonu a jednoczesnie
> pozwoli na wymianę danych między nimi
Ten pomysł mi się podoba.

Czy gdzieś wszelkie używane współcześnie połączenia wymienionych przeze
mnie urządzeń są opisane? Chodzi mi o opis dla "zwykłego" użytkownika, a nie
o opis dla elektronika nadziany setką parametrów, które i tak nic mi nie mówią.

Pozdrawiam
Andrzej