Re: Wymiana danych

Autor: apanas budriszko <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Sun 29 Jun 2008 - 11:04:45 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <Andrzej@Kozak.com.pl> napisał w wiadomości

> Widziałem kiedyś w sklepie komputerowym kabel USB z jakimś adapterem
> (nie wiem jak to się nazywa), który pozwala łączyć 2 komputery.
> Czy przy takim połączeniu laptop byłby widziany przez komputer stacjonarny
> jako dodatkowy dysk(i)? Czy na taką okoliczność jest jakieś
> oprogramowanie,
> które pozwalałoby synchronizować zawartość jakichś wybranych folderów?

Zapytaj wróżki, ja nie widziałem takiego kabla.

Nie kombinuj, router za 150 zeta i masz w domu sieć komputerową
bazprzewodową, w instrukcji routera jest opis konfiguracji. Nie kupuj
żadnych kabli czy innych cudów ktore ci do niczego nie beda potrzebne. Jeśli
chcesz najprostrzego rozwiązania dla komputerów to kup kabel sieciowy
(bajlepiej scrosowany) i połączysz nim komputery, jak chcesz więcej to tylko
router