Re: HD4850 vs ?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 19:09:34 MET DST

Szarlih pisze:

> zastaw do gry w 1280x1024, z E8200/E8400 i P35, interesujące mnie
> tytuły, które na rynku już są na 8800GT i tak pójdą w maksymalnych
> detalach, co do tych które dopiero kiedyś tam wyjdą (Gothic 4 np) to
> ciężko wyrokować... do Visty mi się nie spieszy, więc DX10 ani 10.1 nie
> robi na mnie wrażenia.

8800GT i nie ze wzgledu, ze ja mam ;) tylko z powodu, ze jesli te gry w
ktore chcesz grac pojda na maksa to nie ma sensu doplacac "na
przyszlosc", bo nigdy nie bedziesz na topie w sprzecie komputerowym. Dwa
to duza ilosc gier jest optymalizowana pod NV i niestety to widac
bardziej lub mniej w niektorych tytulach.

--
Pozdrawiam,
Maciek