Re: HD4850 vs ?

Autor: przemo <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 19:47:08 MET DST

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:g3ttst$q3a$1@inews.gazeta.pl...
>w ciągu dwóch tygodni ostatecznie składam komputer (ostatecznie wyklucza
>opcje "poczekaj jeszcze miesiąc"), dość mocno nastawiony również na gry, w
>planie był 8800GT, ale po premierze nowego Radeona sprawa wygląda
>inaczej... wszystko pięknie, tylko martwią mnie te chłodzenia i 80 stopni C
>w idle na zmniejszonym poborze prądu. latem komputer stoi w dość nagrzanym
>miejscu i raczej nie lubię hałasu.

Ja zawsze bylem zwolennikiem nVidii, ale na dzien dzisiejszy na pewno nie
przy tych cenach ! Jezeli mialbym skladac dzis kompa to bralbym 2 x 4850 w
Cross Fire/SLi. A chlodzeniem i temperatura pracy bym sie nie przejmowal.
Masz gwarancje, a skoro montuja takie a nie inne chlodzenie to znaczy ze
wystarczy. Co z tego ze ma 80 stopni ? Nie zamierzasz chyba dotykac karty
rekoma, czy napalac sie jej widokiem przez szybke - ot skladasz kompa,
zamykasz bude, i zagladasz do srodka za pare miesiecy zeby wyczyscic, czy
odkurzyc. To ma dzialac i skoro montuja takie a nie inne chlodzenie to
widocxznie wystarczy. Ja bym nie zmienial chlodzenia. HD 4850 na dzien
dzisiejszy jest na pewno najkorzystniejsza oferta - zdecydowanie.

Ja skladam kompa w polowie sierpnia, bo moje P4 3,2 HT + GF 6800 juz sie z
lekka przeterminowalo. Juz ostrze sobie zeby na 2 x HD 4870 w Cross Fire.