Re: Port FireWire

Autor: darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl_at_anty.spam.ch>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 14:56:46 MET DST

In
news:7856a0e9-fe20-429f-b1cf-2ea117656657@s50g2000hsb.googlegroups.com,
*adek124* wrote:
> Chcę kupić kabelek i obciąć możliwie krótko przy wtyku, i polutować
> przewody z wtyczki z przewodami z wiązki z obudowy. Mam prośbę do
> Państwa: które przewody z wiązki połaczyć z którymi we wtyczce? Pewno
> zakupiony za chwilę kabelek będzie miał również kolorkami oznaczone
> przewody, ale chyba będzie ich mniej (?) w stosunku do wiązki z
> obudowy. Stąd zanim przystąpię do pracy chciałbym prosić o pomoc,
> żebym nie narobił sobie szkód. :-)

Jak zwykle post w lamerskim stylu.
A skad mamy wiedziec jakie masz zlacze kabelku do obudowy i jakie masz
zlacze na karcie PCI?
Poza tym odpowiedz do znalezienia w sekunde na googlu. I to nawet z ladnymi
kolorowymi obrazkami.
Wystarczy go zpaytac o: internal firewire pinout
i pierwszy link wypluwa raczej to o co chodzi w wersji lopatologicznej.
Nastepnym razem jak bedziesz pisal to wiecej szczegolow - typ karty, zdjecie
pinow itd itp

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."