Port FireWire

Autor: adek124 <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 11:56:59 MET DST

Kupiłem se kamerę cyfrową. Zgrywania filmów należy dokonać poprzez
połączenie kablem FireWire. Nie mam takiego na swym komputerze, ale w
obudowie - tak. :-) Po prostu gdy składałem komputer kupiłem płytę
nieco tańszą... Dokupiłem kartę PCI i tu problem: karta ma trzy porty
zewnętrzne jeden wewnętrzny. Do tego wewnętrznego chciałbym podłączyć
leżącą na dnie obudowy wiązkę kabli. I tu problem, bo kabelki są
zakończone konektorami dla pinów na płycie głównej, więc muszę ich
połączyć z normalnym wtykiem, i tenże wetknąć do karty, w ten sposób
uzyskam port 1394 z przodu komputera stojącego pod biurkiem.

Oznaczenia na wiązce:

Black - GND
Black - GND
Green - TPA2+
Red - TPA2-
Blue - TPB2+
Orange - TPB2-
Black - GND
White - VCC

Chcę kupić kabelek i obciąć możliwie krótko przy wtyku, i polutować
przewody z wtyczki z przewodami z wiązki z obudowy. Mam prośbę do
Państwa: które przewody z wiązki połaczyć z którymi we wtyczce? Pewno
zakupiony za chwilę kabelek będzie miał również kolorkami oznaczone
przewody, ale chyba będzie ich mniej (?) w stosunku do wiązki z
obudowy. Stąd zanim przystąpię do pracy chciałbym prosić o pomoc,
żebym nie narobił sobie szkód. :-)

--
Pozdrawiam
Adek