Re: Jaka grafa do Bartona 2400?

Autor: Ormianin <ormianin_at_ciach.epf.pl>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 11:21:44 MET DST

Fri, 20 Jun 2008 23:25:25 +0100, na pl.comp.pecet, Michal Lukasik
napisał(a):

> kupiłem używanego ASRocka 4CoreDual-SATA2 i E4600. Karta graficzna i RAM
> zostały te same. "Efektem ubocznym" wymiany jest przyspieszenia grafiki -
> subiektywnie oceniłbym na jakieś 20% szybciej. Taka konfiguracja umożliwia
> kolejny upgrade etapami - grafika na PCI-E i ewentualnie RAM na DDR2.
> Jak podliczyć ile mnie to kosztowało to jeszcze na tym zarobiłem. ;D
>
> Jedyne czego mi brakuje w tej MB to brak optycznego wyjścia audio. :/

A wogole warta grzechu jest tam dzwiekowka ? czy mozna o niej zapomniec i
kupic cos na PCI? Poza rtym chipset VIA to juz leciwa konstrukcja i niejest
zbyt wydajana z zestawem core 2 duo... podobno lepiej zachowuja sie na niej
pamieci DDR niz DDR2