Re: Jaka grafa do Bartona 2400?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 06:36:11 MET DST

Dnia 25.6.2008, Ormianin napisał(a):

> A wogole warta grzechu jest tam dzwiekowka ?

Szczerze mówiąc to nawet jej nie podłączyłem jeszcze - szkoda mi czasu na
analog. Szukam łatwego sposobu (śledzia z RCA) na podłączenie HDMI_SPDIF
do mojego amplitunera. W tej chwili słucham muzyki z laptopa podłączonego
kablem optycznym.

> czy mozna o niej zapomniec i kupic cos na PCI?

Jeśli podłączysz cyfrowo to można przyjąć, że zagra jak każda inna. ;D

> Poza rtym chipset VIA to juz leciwa konstrukcja i niejest
> zbyt wydajana z zestawem core 2 duo...

Nie narzekam. Owszem, do zestawu składanego od zera płyta się nie nadaje -
jest sporo lepszych. Ale jeśli ktoś chce użyć kilka "starych" części to
IMO świetny wybór.

> podobno lepiej zachowuja sie na niej pamieci DDR niz DDR2

Nie miałem okazji sprawdzić tych drugich. Nadal mam 2GiB DDR, które
działają świetnie i jakoś na razie nie widzę sensu zmiany na DDR2.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/