Re: GTX260 vs 9800GX2

Autor: Daniel Chlodzinski <daniel.chlodzinski_at_gmail.com>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 13:00:39 MET DST

On 23 Cze, 12:25, "ChOpLaCz" <chopl...@gazeta.pl> wrote:

> Mówiac inaczej u mnie obecnie panorama 22' czyli
> = 1680x1080. Niebawem pewnie normą stanie
> się już i 24', więc...

Czyli bedzie wymagajaco tj. 1920x1080

> Żeby było śmieszniej - obecnie mam 8800GTS.

> Zamarzyło mi się jednak w miarę niemałe FPS
> z upiekszaczami. Pomyślałem o Gx2 a tu wyskoczyli
> z X260/280 i zablili mi ćwieka :). A że jestem ostatnio
> niekumaty, to błądzę :)

Moim zdaniem poczekaj, masz calkiem spoko karte. GTX280/260 to
najnowsze dziecko nvidii, premiera byla z 2 tygodnie temu, sterowniki
jeszcze maja szanse miec braki wiec szybkosc nie jest maksymalna.
Do tego ATI wlasnie szykuje swoja odpowiedz na karty nvidii, wiec ceny
spadna. Na 8800GTS spokojnie mozesz grac, jak juz ATI wyda 4870 i
nvidia zrobi cos z cena GTX280/260, ktora jest drozsza od 9800GX2 a
wolniejsza, to wtedy mozna rozwazac zakup.

Daniel