Re: GTX260 vs 9800GX2

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 12:25:43 MET DST

Nie lecę na nowości.
Po prostu to sprzet nam się starzeje w galopującym tempie :)

OCZYWIŚCIE że do grania. Do czegóżby potrzeba
tak wypaśnej grafiki. Nawet "zawodowi" graficy radzili
sobie zawsze na kartach słabych. Gracze nigdy! :)

No właśnie, ale wraz z powszechnością LCD
(i ich natywnymi rozdziałkami) podskoczyły trochę
wymagania dla kart graficznych (czego się nigdy nie
spodziewałem :).

Mówiac inaczej u mnie obecnie panorama 22' czyli
= 1680x1080. Niebawem pewnie normą stanie
się już i 24', więc...

Żeby było śmieszniej - obecnie mam 8800GTS.
Jest całkiem nieźle. Wiele gier płynie, są też takie,
które idą na granicy zadowolenia (że tak to nazwę).
To wszystko jednak na golasa i o wszelkich AA itp.
można zapomnieć (albo wydajność spada z 60fps
na 30fps). Wolę więc wrócić i grać "na golasa" i bez
upiększaczy na 60fps.

Zamarzyło mi się jednak w miarę niemałe FPS
z upiekszaczami. Pomyślałem o Gx2 a tu wyskoczyli
z X260/280 i zablili mi ćwieka :). A że jestem ostatnio
niekumaty, to błądzę :)

ChOpLaCz