Re: Urządzenie wielofunkcyjne

Autor: Netx <user72cutitout_at_go2.pl>
Data: Sat 21 Jun 2008 - 21:01:49 MET DST

Z grubsza ustaliłem że moje wymagania spełnia HP c4280 oraz c4180. W związku
z tym mam pytanie czy te drukarki zaakceptują ponownie wkład z tuszem po tym
jak go wyjmę i napełnię? Tzn. czy te konkretnie modele nie zapamiętują
wkładu który był zainstalowany? Dotąd używałem PSC 1510 i sam napełniałem
tusze, ale mam wątpliwość czy HP nie wprowadziło teraz jakiś utrudnień dla
tych którzy regenerują tusze w domowych warunkach.