Re: EVGA 8800GT i artefakty

Autor: <cichy_at_hell-spy.de>
Data: Sat 21 Jun 2008 - 21:29:43 MET DST

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl.tnijspam@tuteztnij.o2.pl-invalid> napisał
w wiadomości news:g3j4ft$iti$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> Mam problem z kartą EVGA 8800GT w wersji SuperClocked. Generalnie, karta
> jest nowa prosto z pudełka. Po zainstalowaniu w komputerze widoczne są
> artefakty zaraz po włączeniu, w BIOSie i oczywiście dalej też.

Zrób sobie test, jeśli się da to odłącz dodatkowe wtyczki zasilania i
uruchom kompa.
Miałem kiedyś tak uszkodzonego Gainwarda 6600GT. Przy dołączonym zasilaniu
dodatkowym były artefakty- takie kolorowe kreski z góry na dół ekranu. Po
odłączeniu zasilania dodatkowego artefakty gineły. Uszkodzona była chyba
jedna z kości pamięci. Co ciekawe nie na każdym kompie te artefakty
występowały.
Ale tak jak Ci radzą-REKLAMUJ.

pozdr
Cichy