Urządzenie wielofunkcyjne

Autor: Netx <user72cutitout_at_go2.pl>
Data: Sat 21 Jun 2008 - 20:02:47 MET DST

Mam pytanie jakie urządzenie wielofunkcyjne z obecnych na rynku jest dobre?
Wymagania:
- cena do około 300
- funkcje: skanowanie, xero, drukowanie (faks nie jest potrzebny)
- tanie tusze, zamienniki, możliwe regenerowanie w warunkach domowych
- głowica w tuszach (nie chcę aby w razie zapchania głowicy urządzenie
nadawało się tylko do serwisu)
- wytrzymałość mechaniki (około 100 wydruków A4 miesięcznie, ale chcę aby
drukarka pożyła kilka lat)
Interesuje mnie zakup nowego urządzenia, nie jakieś "refurbished"

Pozdrawiam,
Marek