karta graficzna a pamięć

Autor: Jacek <jacekb_at_inetia.pl>
Data: Fri 20 Jun 2008 - 17:42:43 MET DST

Witam!
Korzystam ze zintegrowanej karty graficznej ATI Radeon X1250 obsługującej w
tej chwili monitor CRT Phillips 105 w maksymalnej rozdzielczości 1024x768.
Ponieważ w najblizszym czasie nie planuję zakupu lepszego monitora czyli LCD
to mam pytanie, czy opłaca się w tej chwili kupować kartę graficzną czy
lepiej powiększyć pamięć RAM z 2x1GB do 4x1GB?
W zdecydowanej większości komp służy mi do prac biurowych i do edycji video.
Gram mało, raczej nie jestem fanem gier.
Jacek