Re: karta graficzna a pamięć

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 20 Jun 2008 - 19:55:08 MET DST

"Jacek" <jacekb@inetia.pl> napisał:

> Korzystam ze zintegrowanej karty graficznej ATI Radeon X1250 obsługującej
> w tej chwili monitor CRT Phillips 105 w maksymalnej rozdzielczości
> 1024x768.

Czyli 15-calowy?

> Ponieważ w najblizszym czasie nie planuję zakupu lepszego monitora czyli
> LCD
> to mam pytanie, czy opłaca się w tej chwili kupować kartę graficzną
> czy lepiej powiększyć pamięć RAM z 2x1GB do 4x1GB?

Ja tam bym się w pierwszym rzędzie rozejrzał za jakąś sprawną siedemnastką
CRT - obecnie za parę piw lub Bóg zapłać ;-)
Nowa karta graficzna kupiona teraz, w momencie zakupu LCD będzie już
przestarzała, więc bez sensu kupować ją na zaś, taki sam model za parę
miesięcy kupisz znacznie taniej.

> W zdecydowanej większości komp służy mi do prac biurowych i do edycji
> video.

No właśnie...

JoteR