Re: karta graficzna a pamięć

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 20 Jun 2008 - 20:37:46 MET DST

W dniu 20-06-2008 17:42, Jacek pisze:

> Korzystam ze zintegrowanej karty graficznej ATI Radeon X1250 obsługującej w
> tej chwili monitor CRT Phillips 105 w maksymalnej rozdzielczości 1024x768.

Edycja wideo na szklanej 15. Hmm, gratuluję samozaparcia :)
Używasz XP, więc i tak system nie zobaczy więcej niż 3,25 GB RAM.
Rozbudowa z 2 GB do 4 GB w takim wypadku raczej IMHO mija się z celem,
na Twoim miejscu kupiłbym za 100 zł 19 cali w dobrym stanie i czekał na
lepsze czasy.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl