Re: Co oznacza blad S.M.A.R.T.

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 15:21:49 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> "JP" Xns9ABB8D4DF8813MrRoger@153.19.250.122
>
> Kończąc ten durnowaty wątek:
>
> Weźcie sobie (Panie i Panowie) sztabę platyny.
> (wiem -- trudne, ale od czego jest wyobraźnia?)

I po co te pierdoly dyski nie sa z platyny

> Zaciera się łożysko? Samochodowe wytrzymują dziesiątki
> (a raczej setki) tysięcy kilometrów, choć przenoszą
> o niebo większe przeciążenia.

Ale nei kreca sie 7400obr na minute

> Głowica (lub jej łożysko)?
>
> Drgające przewody zasilające głowicę ulegają zmęczeniu?
>
> Powierzchnie talerzy utleniają się?

A dyski padaja chocby Leszek twoerdzil co innego widac krasnoludki
otwieraja dyski i psuja

> Tak czy siak -- zapis na dysku jest zbyt cenny, aby go powierzać
> bublom, dlatego producenci budują długowieczne dyski a zmyślni
> informatycy miękkiego kalibru wymyślają macierze i inne metody
> wspierające. Zaś techniczna służba wciąż to wszystko backupuje.

Skoro te dyski cudowne to po macierze ? Ot durni informatycy Leszek
macierzy nei uzywa on wierzy w MTBF i sie modli

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/