Re: Mysza za ~30zĹ?

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 18 Jun 2008 - 06:50:45 MET DST

Użytkownik "Dylon" <dylon@szukaj.w.naglowku> napisał w wiadomości news:g383ua$811$1@news.onet.pl...

> eee tam mysz....
> Chcesz miec wygode? - bierz LOGITECH Cordless TrackMan Optical :)
>
> a za 30 nigdzie nie znajdziesz porzadnej myszy...

Wada a4techów, wszystkich, jakie miałem...
tzw... dwuklik.

po czasie używania cośwali się z mikrostykiem pod przyciskiem
i zamiast jednego klikniecia mamy wiele. katastrofa przy precyzyjnej robocie
w fotoszopie czy korelu, myszka idzie do śmieci natychmiast.

Zdarzyło mi sięto z dwoma kloejnymi aftechami, i teraz jedyny a4tech u mnie
w domu służy mojemy 11-miesięcznemu synkowi do różnych ważnych spraw.

Logitech jest jak dotąd pewny, dlatego polecam.
Microsoft był zawsze niezawodny (jeśli chodzi o myszki, oczywiście).

Mediatechy i inne cuda - szkoda gadać.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin