Re: Mysza za ~30zĹ?

Autor: Dylon <dylon_at_szukaj.w.naglowku>
Data: Thu 19 Jun 2008 - 11:27:50 MET DST

Marcin P. wrote:

> Wada a4techów, wszystkich, jakie miałem...
> tzw... dwuklik.

Dawno temu przerobilem x myszy a4tech-a. W kazdej bez wyjatku, po max. pol
roku, siadala elektronika (mysz sobie sama "jedzila i klikala" :) )
Aczkolwiek jak na tamte czasy i tak byly to najlepsze z tanich myszy...

Potem zaczalem uzywac logitecha i tak mi juz zostalo.
Jedyny minus jaki moge przyznac tej firmie to moja stara klawiatura wireless
labteca(logitech w wersji tanszej) - bardzo szybko baterie padaly.
Teraz mam przewodowa i tez sobie chwale :P

--
Maciej Dylski
dylon@szukaj.w.naglowku