Re: laptop MSI? prosze o rade

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Jun 2008 - 13:45:30 MET DST

esperanto pisze:
> a mnie klawiatura ktora nie ma taki IBM, zacheca. I co? Degustibus
> non-disputantum.

Jeśli ktoś potrzebuje numerycznej klawiatury, nie chce jej dokupywać na
USB za kilkanaście złotych i jest w stanie strawić nieporównywalnie
gorszą jakość i charakterystykę pracy klawiszy niż w Thinkpadach -
wówczas owszem, w jego opinii to zaleta.

> Jak mozna ta opcje traktowac jako WADE????
> Nie chcesz nie wlaczasz, chcesz wlaczasz....
> Jak wolna wola moze byc wada?

Przeczytaj do końca moją wypowiedź, bo w sprytny sposób pomijasz pointę.
I nie napisałem, że jest to wada - czytaj ze zrozumieniem. Po prostu nie
jest to żadna zaleta komputera mobilnego, podobnie jak np. w płytach
głównych Asusa podświetlanie diodami PCB.

> Tylko to troszke inaczej wyglada w praktyce z tym czasem pracy. Dla mnie np.
> roznica pomiedzy 2h a 2:15h jst nieznaczaca, natomiast 2h a 4h to juz cos.

Ja piszę właśnie o tym drugim przypadku, bo dobrze zrobiony laptop nie
ma problemu z czasem pracy w okolicach 3-4 godzin.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |