Re: laptop MSI? prosze o rade

Autor: esperanto <esperanto_at_poczta.fm>
Data: Tue 17 Jun 2008 - 11:13:40 MET DST

> Dopiero raczkują pod tym względem, zobaczymy za jakiś czas jak się będą
> utrzymywać te laptopy. Prawdę powiedziawszy nie miałem do czynienia "na
> żywo" z żadnym z nich, ale te tandetne pseudochromowane plastiki trochę
> mnie odstraszają...

a mnie klawiatura ktora nie ma taki IBM, zacheca. I co? Degustibus
non-disputantum.

> W laptopie najważniejsza jest jakość wykonania, trwałość, czas pracy na
> baterii itp. parametry. Podkręcanie procesora wcale nie jest zaletą
> komputera przenośnego, na szczęście można to wyłączyć, z tego co piszesz.

Kolega masz zaskakujaca zdolnosc przeksztalcania zalety w wade :)
Otoz wszystkie inne laptopy moga pracowac wylacznie ze standardowa
czestotliwoscia. Ten jeden moze ze standardowa (dla tych ktorzy mysla
podobnie jak ty) lub ze zwiekszona (dla tych ktorzy w laptopie potrzebuja
mocniejszego procka.
Jak mozna ta opcje traktowac jako WADE????
Nie chcesz nie wlaczasz, chcesz wlaczasz....
Jak wolna wola moze byc wada?

> Słaba grafika = dłuższy czas pracy bez kabla wpiętego do kontaktu. Czyli
> zaleta, znacząca zaleta. Jeśli ktoś chce sprzęt do gier poniżej mocnych
> kilku tysięcy złotych to tylko i wyłącznie maszyna stacjonarna. Z resztą
> gry się kłócą z ideą laptopa.

Tylko to troszke inaczej wyglada w praktyce z tym czasem pracy. Dla mnie np.
roznica pomiedzy 2h a 2:15h jst nieznaczaca, natomiast 2h a 4h to juz cos.

Pozdrawiam