Re: Karta do gier - max 1k zł?

Autor: Netx <user72cutitout_at_go2.pl>
Data: Tue 17 Jun 2008 - 13:54:10 MET DST

From: "Piotr" <piotr@alpha.net.pl>
> Ciekawe, że wypowiadasz się na temat wydajności i mocy pobieranej przez
> kartę, której premiera planowana jest dopiero na 25 czerwca:]

Nowy Radeon jest już do dostania "przedpremierowo" - w/g aukcji Allegro i
także w niektórych innych krajach. Są już recenzje tej karty w sieci
włącznie z testowaniem OC i w 3D mark 2006 ten nowy radeon wyciąga około
14000 o ile dobrze zapamiętałem. Dla porównania moje 8800GTS 512MB osiągały
~12100 z E8400.

Natomiast jestem ciekaw czy w grach ten Radeon będzie rzeczywiście tak
wydajny jak by wynikało z 3D marka.

Pozdrawiam,
Marek