Re: [help] myszka nie działa

Autor: plecak <plecak7_at_o2usunto.pl>
Data: Tue 17 Jun 2008 - 11:14:52 MET DST

chyba jednak mysz nie jest wogule wykrywana, cały czas widoczny był
prawdopodobnie tacz, w błąd wprowadziła mnie nazwa w menedżerze która
zmieniła się na tą myszki po wgraniu sterów ze strony producenta.
naprawde było widoczne ciągle tylko jedno urządzenie pod kategorią
myszka... pozostaje mi chyba tylko kupno przelotki na usb,a jak to nie
pomoże to chyba nici z myszki:/ straszne...