Re: lenovo r61 - help

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 15:30:24 MET DST

> To samo mam w T22, Joystick jest mi potrzebny bo mnie strasznie wkurzajas
> Touchpady. Mam okazję pracować też na F-S Amilo i tam często przypadkiem
> kursor przeskakuje mi w dziwne miejsca ze względu na wrażliwość Touchpada
> (piszę jedną ręką i przeskakiwanie występuje przy wciskaniu kombinacji
> polskich liter). Przy okazi, czy w Lenovo da się Touchpada wyłączyć?

Nie wiem, wersja z którą miałem do czynienia miała tylko joystick.

> Dzięki za wszystie opinie: a czy poleciłbyś coś innego zamiast Lenovo?
> Firmy które biorę jeszcze pod uwagę to Toshiba i HP. Warunek min. dwa lata
> gwarancji dla osoby prywatnej

Nie zrozum mnie źle: nie odradzałem Lenovo (ogólnie: może być) tylko
wymieniłem to co akurat mi zgrzytnęło :)

Bardzo podobał mi się pewien hp 17" - choć miałem go 2 dni - ale modelu nie
zapamiętałem. ale on już z Vistą był.

--
Azarien