Re: lenovo r61 - help

Autor: lelek <lelek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 14:31:02 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:g358ot$cgc$1@news.onet.pl...
> R61i:
Obecnie interesuje mnie tylko R61 bez literek...
> - obudowa tak toporna, że przywodzi na myśl że planowano ją jako
> wyposażenie czołgu. Ale tylko wizualnie, bo w praktyce tutaj trzeszczy, a
> tam pęka. Ma zbyt ostre kanty, o które sobie użytkownik nadgarstki kłuje.
> Zawias chodzi za ciężko, trzeba przytrzymywać dół, żeby podnieść górę. z
> drugiej strony można złapać za górną krawędź monitora i tak nieść, bez
> ryzyka urwania ani zmiany kąta otwarcia :-)

IBM/Lenovo nieprzypadkowo nazywane są trumienkami. Ja cenię wyżej
funkcjonalność niż estetykę, więc z antyergonomicznościa się pogodziłem ;)

> - matowy wyświetlacz. kto je produkuje? błyszczące rulz. jak się coś
> odbija, to wolę to przeżyć albo ustawić się inaczej, a nie żeby to światło
> rozpraszało się po całym ekranie powodując mydło.

czyli polecasz "odblaskową" matrycę ? dzięki za radę, przyda się

> - dżojstik lubi pływać - zatnie się jakiś kierunek i wędruje ku niemu bez
> żadnej pomocy.

To samo mam w T22, Joystick jest mi potrzebny bo mnie strasznie wkurzajas
Touchpady. Mam okazję pracować też na F-S Amilo i tam często przypadkiem
kursor przeskakuje mi w dziwne miejsca ze względu na wrażliwość Touchpada
(piszę jedną ręką i przeskakiwanie występuje przy wciskaniu kombinacji
polskich liter). Przy okazi, czy w Lenovo da się Touchpada wyłączyć?

> - beznadziejne gniazdko ethernetu, po kilkukrotnym włożeniu wtyczki
> odkształcają się w środku pręciki i wtyczka nie styka. bardzo wkurza.

zamierzam korzystać głównie z WiFi, chociaz to też cenna uwaga

Dzięki za wszystie opinie: a czy poleciłbyś coś innego zamiast Lenovo? Firmy
które biorę jeszcze pod uwagę to Toshiba i HP. Warunek min. dwa lata
gwarancji dla osoby prywatnej

Pozdrawiam i dzięki,

lelek