Re: lenovo r61 - help

Autor: lelek <lelek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 16:33:00 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:g35pto$561$1@news.onet.pl...

> Nie zrozum mnie źle: nie odradzałem Lenovo (ogólnie: może być) tylko
> wymieniłem to co akurat mi zgrzytnęło :)

Nie mam żadnych złych intencji. Naprawdę każda opinia jest na wagę złota bo
pozwala mi dzięki Wam uniknąć wielu błędów przy wyborze modelu. Ja mam małe
doświadczenie bo jak wspominałem używałem jedynie F-S Amilo Pro V2020 chyba
no i IBM T22. Z resztą między tymi sprzętami a obecnymi na rynku istnieje
przepaść.

Dzięki za wszelką pomoc i rady oraz za poświęcony czas bo napisałeś
faktycznie sporo.

Pozdrawiam,

lelek