Re: Co oznacza blad S.M.A.R.T.

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 08:44:59 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> A jeśli nie chcesz aż tak drastycznie skracać żywotności samochodu,
> możesz nie wymieniać filtru powietrza z silnika lub wyjąć ten filtr.
> Czy długo pojeździ samochód bez takiego filtra? To zależy od wielu czynników. ;)

Wiesz to zalezy jak oni licza MTBF i dla jakich warunkow. Byc moze
wspolczesny pecet/laptop NIE JEST NIGDY wstanie spelnic tych warunkow.

Ja tam nei uwierze ze dysk w pionie i do gory nogami bedzie trwalszy.
A i ten poziom zalezy od grawitacji a nie miejsca w obudowie bo sama
obudowa moze byc krzywo

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/