Re: Czy po zakończonej pracy wyłšczać ?

Autor: <adresss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 21:54:24 MET DST

On Sun, 15 Jun 2008 17:19:10 +0200, Padre <Padre@no.net> wrote:

>Ja wyłącznie hibernuję komputer ale to od czasu kiedy mam Della, do tej
>pory wszystkie składaki wykładały sie na hibernacji.

u mnie hibernacja z reki idzie dobrze, natomiast hibernacja po
okreslonym czasie juz nie (na jednym kompie HP- OK - zawsze i
wszedzie, a na skladaku kiedys chodzila, potem przestala - to tak,
jakby cos "ruszalo" myszka lub "stukalo" w klawiature. Czyli liczniki
bezczynnosci cos glupieja.

A moze jest jakis programik do zaisntalowania, coby sam odliczal czas
do hibernacji (czasowej), bo to co jest w systemie, to rzeczywiscie
moze zdenerwowac.

--
ThinkXtra