Re: Czy po zakończonej pracy wyłączać ?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 17:19:10 MET DST

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> Pytanie mam takie, czy po zakończonej pracy z komputerem (np. na noc )
> wyłaczać wyłącznikiem na listwie z urządzeniami ?
> Do listwy podłączone są:
> - komp
> - monitor
> - drukarka
> - skaner
> - głośniczki
>
> Czy takie włączanie 1-2 razy w ciągu doby może szkodzić urządzeniom ?
>
> Będę wdzięczny za info od każdego z Was czy wyłącza listwę... i dlaczego
> tak i dlaczego nie ?

Ja wyłącznie hibernuję komputer ale to od czasu kiedy mam Della, do tej
pory wszystkie składaki wykładały sie na hibernacji. To chyba jedyna
zaleta firmowych komputerów, że mają dobrane podzespoły:) Oczywiście ne
mam na myśli "Firm" których jedynym osiągnięciem jest nalepka z nazwą :)

Właśnie zamierzam kupić listwę master - slave, która po wyłączeniu
komputera powyłącza sama inne klocki i na czuwaniu zostanie wyłącznie
zewnętrzny zasilacz komputera. (40 zł na allegro).

Faktycznie zasilacze impulsowe wolą cały czas pracować ale zawsze jest
ryzyko co nam zafunduje zakład energetyczny pod nasza nieobecność :)