Re: Ram do laptopa.

Autor: lukas_gab <lukas.gab_at_gmail.com>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 22:04:41 MET DST

qwerty pisze:

> U mnie przy 2 GB ram i swap 2,5 GB dochodzę do 97% użycia pamięci. ;)
> Może okazać się, że te 4 GB to za mało.

Właśnie ! Moze się znawcy odezwąbo :

miałem jakiś czas Viste ( w tamtym roku ) no i przy 1gb sięgało po
starcie zużycie 98% ramu , natomiast na xp zaledwie 20-30% ... heh i
dowiedziałem się , że vista poprostu nie "marnuje" ramu , tj. do oporu
trzyma swap w pamięci i jak komp potrzebuje ramu do wtedy "zwalnia"
pamięc na ten program/gre - czy to prawda czy poprostu vista wpiernicza
ram jak młody byczek siano ?