Ram do laptopa.

Autor: lukas_gab <lukas.gab_at_gmail.com>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 12:30:44 MET DST

Witam , posiadam Lenovo ThinkPada r61 .Z racji, że powracam na Viste
postanowiłem podbić ilość ramu . Chce mu wpakować z 4gb. Tylko , że to
wyjdzie mnie jakieś 500zł , jesli chodzi opamięci Lenovo . Istnieje
jakas alternatywa np. Kingstony etc. co by były kompatybilne ? Czym mam
sie kierować w doborze pamięci i jak duży będzie spadek wydajności na
nieoryginalnych pamięciach w stosunku do oryginalnych ?