Re: Problemy z plytami Asus ?

Autor: Sws <test_at_poczta._NO_.onet.pl>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 12:17:53 MET DST

> To nie jest tylko problem z asusem ale tez z innymi producentami - w tych
> plytach pod 478 najczesciej lecial mostek
> (produkt intela)podczas podlaczania urzadzen usb i jak niemasz juz
> gwarancji to naprawa nieoplacalna
> -nowa plyta asrocka kosztuje 160zl a bga profesjonalnie nikt nie wymieni
> taniej .
> Zreszta nvidia tez dala d... bo coraz od pewnego czasu (tzn jak skonczyla
> sie gwarancja :) ) dostaje do
> serwisu kompy z plytami roznych producentow na nforce 3 z identycznymi
> objawami i uszkodzonymi mostkami.
> pzdr

Witam

 Dziekuje za informacje. Sprawdzalem po wlaczeniu zasilania czy te mostki sa
cieple. Ten dolny (poludniowy - ICH5) jest troche cieplawy. Glownego nie
moge sprawdzic poniewaz jest na nim radiator. Mam pytanie czy moze to tez
byc wina stabilizatorow napiecia (takie male teraz ulady trojnozkowe obok
procesora i kondensatorow) ze sa walniete ? Moglbym je najwyzej wylutowac i
sprawdzic czy nie maja przebicia.

Z powazaniem
Sws