Re: Ram do laptopa.

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 12:38:09 MET DST

> Witam , posiadam Lenovo ThinkPada r61 .Z racji, że powracam na Viste
> postanowiłem podbić ilość ramu . Chce mu wpakować z 4gb. Tylko , że to wyjdzie
> mnie jakieś 500zł , jesli chodzi opamięci Lenovo . Istnieje jakas alternatywa
> np. Kingstony etc. co by były kompatybilne ? Czym mam sie kierować w doborze
> pamięci i jak duży będzie spadek wydajności na nieoryginalnych pamięciach w
> stosunku do oryginalnych ?
1. Nie sądzę, aby zmiana z 2GB na 4 znacznie podniosła wydajność, chyba, że
uzywasz tego laptopa do jakichś ekstremalnych zadań.
2. Sprawdź najpierw jak masz obsadzone gniazda pamięci - możesz bowiem nie mieć
już nic wolnego.
3. Przy tej okazji sprawdzisz, jakie masz pamięci i będziesz mógł kupić nowe o
identycznych parametrach.
S.