Re: Problemy z plytami Asus ?

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 19:20:17 MET DST

Użytkownik "Sws" <test@poczta._NO_.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g32qar$j8v$1@news.onet.pl...

> Dziekuje za informacje. Sprawdzalem po wlaczeniu zasilania czy te mostki
> sa cieple. Ten dolny (poludniowy - ICH5) jest troche cieplawy. Glownego
> nie moge sprawdzic poniewaz jest na nim radiator. Mam pytanie czy moze to
> tez byc wina stabilizatorow napiecia (takie male teraz ulady trojnozkowe
> obok procesora i kondensatorow) ze sa walniete ? Moglbym je najwyzej
> wylutowac i sprawdzic czy nie maja przebicia.

Wlasnie najczesciej lecial ten mostek bez radiatora -niekiedy robil takie
zwarcie ze az
palil stabilizator go zasilajacy (o ile pamietam to mostek jest zasilany
napieciem 3.3V wytwarzanym
z napiecia 5V standby) a jak byl kiepski zasilacz z gatunku tracer czy
codegen to i on potrafil sie wtedy
(czyli po przeciazeniu 5V standby) spalic .
Co nie znaczy oczywiscie ze u ciebie nie moglo pasc cos innego - na
odleglosc nie da rady sie tego zdiagnozowac trzeba wziasc miernik w rece i
wykonac pomiary.
pzdr