Re: Najszybszy CPU do PC

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sat 14 Jun 2008 - 14:25:47 MET DST

Jan Strybyszewski pisze:

> Na obiekcje najlepszy jest argument a nie smecenie.
> Wiec dalej ja i kolega czekamy na ten najlepszy jednordzeniowiec od
> ciebie. W przeciwnym wypadku trolujesz ze hej.

Nie, ja nie troluje, po prostu Ty nie dokladnie czytasz, wyciagasz
wnioski na "hop hurra". Nie bylo mowy o jednordzeniowcu a o programie,
ktory wykorzystuje tylko jeden rdzen to raz. Dwa, racje ma uC, najlepiej
poznac specyfike problemu ale jesli mialbym wrozyc z fusow to wybralbym
mocne Core2Duo, gdyz slowo Xilinx nie jest mi zbyt obce ;) i mam do
czynienia na codzien ze sprzetem tej firmy i oprogramowaniem (zeby bylo
jasne, na studiach).

--
Pozdrawiam,
Maciek