Re: Pre load do Lenovo ThinkPad R61

Autor: lukas_gab <lukas.gab_at_gmail.com>
Data: Sat 14 Jun 2008 - 13:53:08 MET DST

Maverick pisze:

> kwestia gustu - ja bym odradzal

No własnie - tylko i wyłącznie indiwidualne upodobanie .

> , a 2 chce dać mojemu
>
> a jaki to problem? przeciez to nie zalezy od systemu. Obsluga RAMu tez w
> malym stopniu zalezy od SO, wiec mozna to olac. Za to XP bedzie chodzil
> na 2GB tak jak Vista na 4GB.

Przesadzasz 2gb a 4gb to jest różnica i to nawet na Viście a na xp
władujesz jedynie 3 gb

> Następnie a viscie jest rozgraniczenie na
>
> Dziwnego masz XP - bo ja moge tak robic, tworzac odpowiednie konta i
> ustawiajac im pewne ograniczenia. I to tylko uzywajac funkcji XP, bo
> dzieki dodatkowemu oprogramowaniu mozna uzystac ten efekt latwiej,
> szybciej i moze jakies bonusy (typu blokada pewnych zasobow na haslo)

To powiedz jak wywołać w xp komende SuDo ? Jak automatycznie uruchamiać
program z prawami admina ? - nie chodzi mi o półśrodki typu batki
uruchomieniowe ...
> ... PCMCIA i EC oraz Czytnik Kart nie
>
> To zalezy od sterownikow, a nie od systemu. Sterowniki pod XP beda
> latwiej dostepne niz pod Viste.

Owszem od sterowników - jak miałem Viste to działało na sterownikach
Visty . Mam xp nie moge znaleźć sterów działających pod xp - tak więc
nieprawdą jest że stery i obsługa tego jest łatwiejsza pod Xp niż pod
Viste bo jak by tak było to bym już to miał a nie marudził , że Viste
chce ...

Pozdro.