Re: Pre load do Lenovo ThinkPad R61

Autor: Maverick <krzysztofWYTNIJ_TO_at_NIE-TO-eta.pl>
Data: Sat 14 Jun 2008 - 12:09:28 MET DST

lukas_gab pisze:

> No więc xp mi nie wystarcza już ;p
>
> No więc coraz bardziej podoba mi sie Vista to raz

kwestia gustu - ja bym odradzal

, a 2 chce dać mojemu
> laptopowi 4gb ramu .

a jaki to problem? przeciez to nie zalezy od systemu. Obsluga RAMu tez w
malym stopniu zalezy od SO, wiec mozna to olac. Za to XP bedzie chodzil
na 2GB tak jak Vista na 4GB.

  Następnie a viscie jest rozgraniczenie na
> użytkowników i administratora a w xp bez oprogramowanie odpowiedniego
> tego się niestety nie da zrobić

Dziwnego masz XP - bo ja moge tak robic, tworzac odpowiednie konta i
ustawiajac im pewne ograniczenia. I to tylko uzywajac funkcji XP, bo
dzieki dodatkowemu oprogramowaniu mozna uzystac ten efekt latwiej,
szybciej i moze jakies bonusy (typu blokada pewnych zasobow na haslo)

... PCMCIA i EC oraz Czytnik Kart nie
> działa z pod xp .

To zalezy od sterownikow, a nie od systemu. Sterowniki pod XP beda
latwiej dostepne niz pod Viste.

  No i ogólnie - Mam ochote na viste a najbardziej na