Re: Pre load do Lenovo ThinkPad R61

Autor: lukas_gab <lukas.gab_at_gmail.com>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 16:01:05 MET DST

pioruns pisze:

> A w czym problem z tym Windowsem XP?
>
> Spisałeś sobie klucz do Visty?
No więc xp mi nie wystarcza już ;p

No więc coraz bardziej podoba mi sie Vista to raz , a 2 chce dać mojemu
laptopowi 4gb ramu . Następnie a viscie jest rozgraniczenie na
użytkowników i administratora a w xp bez oprogramowanie odpowiedniego
tego się niestety nie da zrobić ... PCMCIA i EC oraz Czytnik Kart nie
działa z pod xp . No i ogólnie - Mam ochote na viste a najbardziej na
partycje serwisowÄ… , bo teraz nie mam kurcze ...

Klucz mam na laptopie na naklejce .

Jakies sugestie ?? Z góry dziękuję za zainteresowanie ;d Pozdro.