Re: Asus eee ktoś ma, ktoś używa?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Thu 12 Jun 2008 - 07:23:10 MET DST

RadoslawF pisze:

> Tak w celu przypomnienia to rozmawiamy o sprzęcie do czytania.
> Sporo czytam, z uwagi na dostępność również w wersji elektronicznej
> i wiem z doświadczenia że wygodniej czyta się z tableta niż z laptopa
> któremu pod ekranem wisi klawiatura. No i ekran 800x480 do czytania
> plików PDF jest delikatnie mówiąc za mały.

Ale tablet jest znowu wiekszy, w wypadku czytania to ja poprosze tablet
do 9 cali najlepiej z gietkim wyswietlaczem i waga do 0,5kg

> Miałem w rękach Aristo Pico i twierdzę że doczytania nie umywa się
> do typowego tableta. Masz może jakieś argumenty na wyjątkową
> przydatność EEE do czytania ?

Jest mniejszy i lzejszy

> Ja rozumiem że kupiłeś sobie fajny gadżet, jesteś z niego zadowolony
> ale nie próbuj udowadniać wszystkim dookoła że ten gadżet jest
> idealny do wszystkiego bo tylko się ośmieszasz.

Nie napisalem ze jest idealny do wszystkiego ale jest wystarczajacy do
wszystkiego czego potrzebuje. Tablet do czytania JEST LEPSZY ale juz do
innych rzeczy nie koniecznie bo znow rozmiar i waga + zasilacz.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/