Re: Asus eee ktoś ma, ktoś używa?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Jun 2008 - 23:32:43 MET DST

Dnia 2008-06-11 22:39, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

> Bo eeePC nie ma jeszcze roku, wiec nie porownuj nowego eeePC z 2-3
> letnim zajechanym tabletem. Notabene ten tablet to w cenie nowego Acera
> jest ale nie specjalnie mnie to dziwi. No i trzeba lubic tablety

Tak w celu przypomnienia to rozmawiamy o sprzęcie do czytania.
Sporo czytam, z uwagi na dostępność również w wersji elektronicznej
i wiem z doświadczenia że wygodniej czyta się z tableta niż z laptopa
któremu pod ekranem wisi klawiatura. No i ekran 800x480 do czytania
plików PDF jest delikatnie mówiąc za mały.
Miałem w rękach Aristo Pico i twierdzę że doczytania nie umywa się
do typowego tableta. Masz może jakieś argumenty na wyjątkową
przydatność EEE do czytania ?

Ja rozumiem że kupiłeś sobie fajny gadżet, jesteś z niego zadowolony
ale nie próbuj udowadniać wszystkim dookoła że ten gadżet jest
idealny do wszystkiego bo tylko się ośmieszasz.

Pozdrawiam