Re: Ma³y, tani laptop?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 07:08:55 MET DST

Padre pisze:
> [...]
> kupiæ kamerkê oczywi¶cie pierwsz± w ¿yciu, poradzi³em mu zakup (³adne
> kilka lat temu)u¿ywanej ma³ej digital8 za tysiaka. Oczywi¶cie kolega po
> obej¶ciu sklepów i rozmowach z "fachowcami" wybra³ cyfrow±, z wielkim
> zoomem, du¿ym ekranem LCD i setka bajerów za ok.7000z³. Efekt taki - nad
> morze nie bra³ bo strach przed piachem i wod±, w górach ³atwo sie
> przewróciæ i j± pot³uc, generalnie to ciê¿ka do noszenia w upa³y no i
> mog± ukra¶æ. Przez kolejne 3 lata nakrêci³ ³±cznie tyle filmów, ¿e
> zmie¶ci³y mu sie na jednej kasecie - oczywi¶cie wszystkie w domu.

Tez wlasnie, ja nigdy nie mowilem ze taki eeePC nie ma wad ma ich
mnostwo ale mnie te wady "na papieprze" nie przeszkadzaja. Ja zostawilem
mojego dualcora z powodu "troski o stan techniczny w czasie transportu",
"wagi" i "upierdliwosci" i nosze sobie codziennie eeePC ktore mi nie
ciazy, moge poczytac ebooki, napisac troche dokumentow i posurfowac w
internecie za pomoca telefonu po BT (eeePC nie ma BT ale BT na USB
wystajace na 6mm jest dostepne wiec siedzi sobie w gniezdzie u mnie na
stale)

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/