Re: Mały, tani laptop?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 23:32:56 MET DST

  Ciekawe czy juz po tygodniu ow
> cudowny 4 kilogramowy klocek zostawi w domu zeby go nie nosic cos jak
> kamien u szyi.

Jako żywo przypomina mi to niegdysiejsze wybory kamery Video, kolega z
okazji zbliżających się urodzin dziecka i wczasów w Grecji zachciał
kupić kamerkę oczywiście pierwszą w życiu, poradziłem mu zakup (ładne
kilka lat temu)używanej małej digital8 za tysiaka. Oczywiście kolega po
obejściu sklepów i rozmowach z "fachowcami" wybrał cyfrową, z wielkim
zoomem, dużym ekranem LCD i setka bajerów za ok.7000zł. Efekt taki - nad
morze nie brał bo strach przed piachem i wodą, w górach łatwo sie
przewrócić i ją potłuc, generalnie to ciężka do noszenia w upały no i
mogą ukraść. Przez kolejne 3 lata nakręcił łącznie tyle filmów, że
zmieściły mu sie na jednej kasecie - oczywiście wszystkie w domu.

Jedno co mu trzeba przyznać, nie dał mi sie skusić na zakup byle czego...