Belinea 2080 S2

Autor: Kurz <amostpeculiarman_at_gazettka.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 23:41:48 MET DST

Szanowni,
Poszukuję monitora pracującego w rozdzielczości 1600x1200 z matowym
wyświetlaczem i małym pikselem. Ważne są też niewielkie wymiary obudowy,
przez co swoje poszukiwania ograniczyłem do monitorów 20", 21".
Niestety, wybór nie jest zbyt duży, przynajmniej w granicach 1500 zł.
Tym bardziej zainteresował mnie LCD Belinea 2080 S2. Niby MVA i posiada
to co trzeba, ale praktycznie niewiele można przeczytać opinii o jakości
tego wynalazku. Mam wrażenie, że ten model jest już wycofywany z
produkcji - promocje w niektórych sklepach, atrakcyjna cena - więc z
jednej strony zakup może być okazją, ale też wtopą - przestarzała
matryca, jakieś wady konstrukcyjne.
Jeżeli jest tu jakiś użytkownik owego monitora, prosiłbym o opisanie
swoich wrażeń w kilku słowach. :-)