Re: Mały, tani laptop?

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 14:42:05 MET DST

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <gdzies@w.pl> napisał w wiadomości
news:g2j764$8jm$1@news.onet.pl...

> Bo nei wiesz o czym mowisz.

wystarczy mi specyfikacja, ktora jest odpowiednia do poziomu ceny

> Fajnie pisac o czyms o czym nie ma sie pojecia.

mam kontakt z dwoma "pelnowartosciowymi" asusami, po dwoch latach
uzytkowania, dzialaja juz chyba tylko z przyzwyczajenie i teraz powiedz mi,
dlaczego ta taniocha mialaby byc od nich lepsza pod tym wzgledem?

> Jak nie odrozniasz WIndows Mobile na 2,5 calowym wyyswietlaczu od Windowsa
> XP na 9 calowym to wybacz ale trolujesz

no pewnie, nie poznalbys bys ironi nawet jakby wyszla z krzakow i kopnela
cie w zad

> Piles nie jedz, Intel Celeron-M ULV 353 na stronie Asusa.

poczytaj artykuly, na poczatku asus robil z tego tajemnice, do tej pory w
niektorych specyfikacjach prozno szukac tej informacji

> A gry to bawia chyba tylko 12 latkow

a ty myslisz ze kto bedzie glownym uzytkownikiem takiego komputerka?

> A po co mi kolejny pelnowymiarowy komp ?

patrz na ekran, tylko sie skup

bo w wiekszosci wypadkow bedzie to jedyny komputer takiego uzytkownika, bo
tani