Re: Mały, tani laptop?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 14:54:46 MET DST

szerszen pisze:

> Użytkownik "Jan Strybyszewski" <gdzies@w.pl> napisał w wiadomości

> wystarczy mi specyfikacja, ktora jest odpowiednia do poziomu ceny

A czyli jednak cena dobra czy tak sobie sam przeczysz ?

> mam kontakt z dwoma "pelnowartosciowymi" asusami, po dwoch latach
> uzytkowania, dzialaja juz chyba tylko z przyzwyczajenie i teraz powiedz
> mi, dlaczego ta taniocha mialaby byc od nich lepsza pod tym wzgledem?

Jaka taniocha uwazasz ze eeePC sa tanie ? Zartujesz prawda

> poczytaj artykuly, na poczatku asus robil z tego tajemnice, do tej pory
> w niektorych specyfikacjach prozno szukac tej informacji

No przed premiera to raczej nie dziwne ze robil.

> a ty myslisz ze kto bedzie glownym uzytkownikiem takiego komputerka?

Nie masz pojecia o biznesie jak widze.

> bo w wiekszosci wypadkow bedzie to jedyny komputer takiego uzytkownika,
> bo tani

eeePC jest cholernie drogi jak na swoje mozliwosci. Nie cpaj tego
wiecej co cpasz, ale sam sobie przeczysz. Za cene eeePC masz
pelnowymiarowego laptopa niskobudzetowego za to 14-15 cali wiec ?
Tylko ze ten laptop jakoscia i mobilnoscia takiemu malenstwu jak eeePC
nie podskoczy i eeePC jest jako zamiennik laptopa zwlaszcza dla kogos
kto musi byc online a wnerwia go 3kg klocek w postaci laptopa z
wrazliwym HDD i matryc. I dlatego zmienilem dualcora HP na eeePC

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/