Re: Mały, tani laptop?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 14:20:27 MET DST

szerszen pisze:

> a co to zmienia?

Bo nei wiesz o czym mowisz.

> o masz, a ty cierpisz moze na zanik miesni?
> a ten asus to moze jak bedzie wygladal w niedlugim czasie, raczej od
> swoich wiekszych drozszych braci jakoscia odbiegac nie bedzie, a to
> oznacza ze bedzie trzeszczal rownie fajnie jak ta potencjalna uzywka

Fajnie pisac o czyms o czym nie ma sie pojecia.

> jak ci dwa kg tak ciazy, to sobie palma kup, bedziesz mial to samo i
> wsadzisz w kieszen

Jak nie odrozniasz WIndows Mobile na 2,5 calowym wyyswietlaczu od
Windowsa XP na 9 calowym to wybacz ale trolujesz

> fakty sa takie ze 90% tych komputerow trafi w rece takich osob jak
> pytajacy i sie nagle okaze ze pograc nie ma w co, bo procek z
> poprzedniej epoki, az sie asus wstydzi powiedziec jaki,

Piles nie jedz, Intel Celeron-M ULV 353 na stronie Asusa.
A gry to bawia chyba tylko 12 latkow

pamieci
> magazynowej tyle co kot naplakal, dvd brak itd, i sie nagle okaze, ze
> aby byl ten lapek taki jak chce, nalezy dolozyc kasy, a wtedy laczna
> kwota wychodzi tak jak kupno normalnego pelnowymiarowego kompa

A po co mi kolejny pelnowymiarowy komp ?

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/