Re: Myszki z Tilt Wheel - opinie

Autor: GLaF <glaf1.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 00:09:13 MET DST

tu-i-tam <to-i-owo@o2.pl> napisał(a):

> Ja tam polecam Logitech MX 620.
(...)
> Oczywiscie rolka chodzi
> na boki (to zwykle przyciski). Jedyne co mnie wkurza to oprogramowanie
> SetPoint.

Też mam MX 620. Jeśli chodzi o tilt, to o ile w MS Office chodzi dobrze, to w
OO niezbyt: po pierwsze obraz przesuwa się w przeciwną stronę (nie znalazłem
opcji, żeby to zmienić), a po drugie nie działa przytrzymanie tilta, tzn.
żeby przesunąć się dalej w bok, trzeba ciągle 'klikać' kółkiem w jedną stronę.
Wcześniej używałem myszki z dwoma kółkami i wg. mnie drugie kółko jest lepsze
od tilta.

W Operze tilt działa dobrze, ale wstecz/dalej musiałem ustawić sam jako 'Z' i
'X' (byćmoże był potrzebny program 'UberOptions', nie pamiętam). Skutek taki,
że jak kursor jest w okienku edycji, to przycisk 'wstecz' zamiast cofać,
wypisuje 'Z'.

Rolka działa też jako środkowy przycisk, ale wciska się ją o wiele za ciężko,
jest to jej najpoważniejsza sprzętowa wada.
A tak poza tym, podzielam zdanie kolegów: dobra myszka z nieco
niedopracowanym oprogramowaniem.