Re: Myszki z Tilt Wheel - opinie

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 01:01:56 MET DST

> Rolka działa też jako środkowy przycisk, ale wciska się ją o wiele za ciężko,
> jest to jej najpoważniejsza sprzętowa wada.

Wg moich obserwacji to właśnie tilt jest przyczyną ciężkiego wciskania
kółka, musi tak być, żeby kółko nie wciskało się przypadkowo przy
przeginaniu na boki. Moje wyjście z tej sytuacji jest takie - 2 boczne
przyciski skonfigurowałem jako middle button i back, dzięki temu kółka
nie wciskam wcale tylko używam bocznego przycisku bo funkcja forward
jest mi nie potrzebna.