Re: Myszki z Tilt Wheel - opinie

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 21:35:53 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Gibas" <killgore@pocztaKROPwpKROPpl.spam> napisał w
wiadomości news:g2bipl$24k$1@inews.gazeta.pl...
> Cześć!
>
> Właśnie padł mi gryzoń i rozglądając się w bieżącej ofercie natknąłem
> się na urządzenia z technologią Tilt Wheel (pochylanie kółka ma
> przewijać strony/arkusze lewo/prawo).
>
> Czy ktoś z Was użytkuje myszkę z taką funkcją? Jak to się sprawuje?
> Czy mocniejsze pochylenie przewija stronę szybciej? Na ile dobrze
> załączone oprogramowanie współpracuje z programami innymi niż
> standardowy MS Office i Internet Explorer?
>
> Znalazłem kilka modeli, które szczególnie przypadły mi do gustu (na
> [...]

Ja tam polecam Logitech MX 620. Macalem przed zakupem duzo myszy i nie
znalazlem nic
lepszego ( moze oprocz dwukrotnie drozszej Revolution). Najbardziej wkurzaly
mnie opornie
dzialajace rolki. Ten logitech ma genialnie lekko
chodzaca rolke ktora dodatkowo idealnie trzyma sie palca. Mozna wylaczyc
skok chociaz moim
zdaniem to bez sensu bo ze skokiem dziala bardzo lekko i bardzo precyzyjnie.
Oczywiscie rolka chodzi
na boki (to zwykle przyciski). Jedyne co mnie wkurza to oprogramowanie
SetPoint. Nawet jesli da sie
cos w nim zrobic to jest to na tyle niewygodne, ze nie chcialo mi sie
zastanawiac jak to dziala. Niby jakos tam
sie przyciski konfiguruje ale glupie to jakies. Z boku mysz ma calkiem
wygodne przyciski Nastepna/Poprzednia strona.