Myszki z Tilt Wheel - opinie

Autor: Krzysztof Gibas <killgore_at_pocztaKROPwpKROPpl.spam>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 16:49:26 MET DST

Cześć!

Właśnie padł mi gryzoń i rozglądając się w bieżącej ofercie natknąłem
się na urządzenia z technologią Tilt Wheel (pochylanie kółka ma
przewijać strony/arkusze lewo/prawo).

Czy ktoś z Was użytkuje myszkę z taką funkcją? Jak to się sprawuje?
Czy mocniejsze pochylenie przewija stronę szybciej? Na ile dobrze
załączone oprogramowanie współpracuje z programami innymi niż
standardowy MS Office i Internet Explorer?

Znalazłem kilka modeli, które szczególnie przypadły mi do gustu (na
podstawie opisów). Może macie jakieś uwagi na ich temat lub ogólnie na
temat myszy danego producenta (jakość wykonania, ergonomia, jakość
softu)

Trust Laser Mouse MI-6950R
Trust Laser Mouse MI-6970R

ModeCom MC-907 Energy Optical Mouse
ModeCom MC-910 Innovation G-Laser Mouse

Microsoft Comfort Optical Mouse 3000
Microsoft IntelliMouse Explorer

Wszystkie te myszy mają 5 i więcej przycisków - jak jest ze swobodą
przypisywania różnych funkcji tym przyciskom (tylko predefiniowany
zestaw czy większa dowolność)?

Z góry dzięki za odpowiedzi,
pozdrawiam
Krzysiek